Video Kisah Benar: Orang Berjalan Atas Air


ini betul betul dia berjalan atas ayaq ..

Bukan tipu tau..samada dia guna jampi serapah ka jin ka , apa ka yang tu aku tak tau laa..

cer hangpa perati pergerakan dia tu..

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comments

  • Anonymous  On October 8, 2011 at 10:24 pm

    Dia jalan atas cermin tu..

    • abu shahid  On October 8, 2011 at 10:43 pm

      tengok macam mana dia buang kasut tu..

      • myusry25no name  On October 9, 2011 at 12:29 am

        jgn kene tipu..dia jalan atas meja kaca.time dia buang kasut tu dia buang di antara 2 meja kaca yg di jarakkan.

    • Anonymous  On October 9, 2011 at 12:27 pm

      mmg pn dh ada kt tv ni.tipu jer semua ni

  • Joy  On October 9, 2011 at 12:49 am

    Ni trick la..ada video lain yg mana org2 mngkaji ttng silap mata.Dia guna cermin yg dah dreka.Smua yg ada d kolam tu ‘pelakon’.Mana ada benda alam yg akn jd magic,ia brlawanan ape yg Allah tetapkn khasiat dia.

    • abu shahid  On October 9, 2011 at 8:42 am

      Jika meja itu diperbuat dari cermin, pastinya beliau akan tergelincir jatuh akibat licin.

  • Anonymous  On October 9, 2011 at 12:26 pm

    mmg btul pun meja dr cermin.video ni dh ada kt tv dh tunjuk pun ini hnya lakonan…dlm kolam tu semua pelakon,,,

    • malar  On October 9, 2011 at 3:39 pm

      cermin bkn sebarang cermin, tetapi cermin khas utk ahli2 silap mata..
      cermin khusus yang tak licin jika di pijak tanpa kasut..

      • abu shahid  On October 9, 2011 at 3:47 pm

        Ok, boleh setuju bukan sebarang cermin, ada logik disitu.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: