Tag Archives: yasmin hani

Sekor Lagi Artis ‘Tayang Dada’ Putih Melepak


Fesyen Yasmin Hani kemban tak malu dimajlis resepsi Norman Memey.

Inilah fesyen separuh bogel namanya, berkemban ni sesuai untuk wanita masuk ke bilik air nak mandi.Jangan duk mandi bogel tau, malulah kat malaikat yang ada dikiri dan kanan tu.

Tahulah hang punya dada tu putih, at least tutuplah sikit..Buat apa nak duk tayang kat orang, orang lain pun ada dada lagi montok dan lebih putih dan gebu daripada hang tau dak.

Fesyen tayang dada macam ni aku rasalah Pak Menteri Rais anak Yatim gerenti tak marah punya…hahaha

Hangpa buat pi laa kerana PM tak akan laksanakan hukum berpakaian malahan lebih jauh lagi untuk menguatkuasakan perlaksanaan Hudud untuk orang islam di Malaysia ni.

Kalu hangpa buat show tak pakai baju langsung aku ingat pun tak pa kot…binawe

Aku pun nak tau jugak setakat mana kata pak menteri dan pak mufti kata akan mewujudkan garis panduan berpakaian artis!..Mungkin depa lupa dah kot…maalumlah sibuk dengan bermacam tugas laa kot..hehe

Gaji beribu riban sebulan gasak pi laa ..peduli apa dengan apa yang berlaku dalam masyarakat kan kan kan.

Mampoih pii laa artis ka sapa ka nak tayang payudara ka tak mau pakai baju ka,nak maki Nabi ka,depa punya pasal laa.Janji masuk opis aircond sejuk.

Peduli apa dengan masyarakat nak jadi apa pun…macam tuu laa kot yang duk ada laa ni..hahaha

Sara Ali Menggigil Sebelum ‘Ditampar’ Yasmin Hani


Pelakon Sara Ali mengakui menggigil apabila melakonkan babak yang memerlukannya mengeluarkan kata-kata kesat terhadap pelakon Yasmin Hani dalam drama Wasiat yang bakal disiarkan di Astro Prima 27 Julai ini.

Kata Sara, kakinya berasa kaku apabila melontar kata-kata itu sebelum ditampar oleh Yasmin Hani yang memegang watak ibu tiri kepada kekasihnya lakonan Farid Kamil.

“Saya tidak tahu kenapa saya rasa sangat takut sehingga menggigil dan kaku untuk melakonkan watak tersebut, mungkin kata-kata tersebut terlalu kasar yang pernah saya ungkapkan, tapi Alhamdulillah babak tersebut berjaya dilakukan dengan baik.

“Dalam babak tersebut, selepas melontarkan kata-kata kesat, Yasmin menampar saya, mungkin babak tersebut juga antara babak yang saya dapat menjiwainya,” katanya ketika majlis pra tonton drama Wasiat dan Hantu Motel, di sini, Isnin.

Turut hadir barisan pelakon drama Wasiat dan Hantu Motel seperti Yasmin Hani, Beto Kusyairi, Azharani, Bell Ngasri dan Faisal Ishak.

Tambah Sara, dia juga terpaksa mengambil masa untuk mendapatkan keserasian dengan pelakon-pelakon yang lain terutamanya Farid Kmail dan Yasmin Hani kerana kali pertama bergandingan.

“Pada mulanya memang agak risau dan perasaan kurang keyakinan untuk berlakon bersama pelakon-pelakon senior yang sudah ada nama ini.

“Saya mengaku terpaksa ambil masa untuk mendapat keserasian dengan mereka, tapi lama kelamaan kami sudah seperti adik beradik,” ujarnya.

Dalam pada itu, Sara berkata cabaran utamanya apabila melakonkan watak Hanna yang merupakan seorang gadis bersifat lemah lembut.

“Saya seorang yang kasar, jadi apabila disuruh bawa watak gadis lembut dan ayu saya rasa sangat sukar kerana bertentangan dengan karakter sebenar saya.

“Apa yang saya buat ialah membuat kajian terhadap kawan baik saya yang juga seorang model, saya lihat bagaimana dia berjalan dan bercakap,” katanya.

kemalia othman

%d bloggers like this: