Tag Archives: Video 3 Boroi

HOT: Benarkah RM1 juta untuk Johari Eskay dah Makan Habis?


Mana perginya duit 1juta untuk Johari Abdul?

Eskay dah balun habis ke? atau eskay dah tak ada modal lagi untuk menyerang bosan dan muak rakyat pada video rekaannya.

Sekadar nak buat cerita ,siapa pun boleh buat.Lebih baik eskay buktikan Johari ada meminta wang 1 juta itu.

Tunjuk bukti saya minta RM 1juta,Johari cabar Trio 3 boroi

Datuk Johari Abdul menuntut trio Datuk T menunjukkan bukti bahawa beliau pernah meminta ‘ganjaran’ RM1 juta sebagai bayaran untuk meninggalkan PKR selepas menonton rakaman video seks yang didakwa mirip Datuk Seri Anwar Ibrahim Mac lalu.

Justeru wakil rakyat dari Kedah ini mempertahankan beliau tidak pernah meminta sejumlah wang itu dan apa yang dikatakan trio Datuk T adalah tidak berasas sama sekali.

Ahli Parlimen Sungai Petani itu (gambar) memberitahu beliau telah memberitahu ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah, bekas ketua menteri Melaka Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bekas bendahari Perkasa Datuk Shuaib Abdul Lazim bahawa si pelaku dalam rakaman didedahkan 21 Mac lalu bukan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Satu klip video terbaru muncul di Internet hari ini menyerang kewibawaan Johari dengan mendakwa beliau ada meminta RM1 juta untuk dirinya dan juga lima Ahli Parlimen lain jika mahu mereka keluar PKR.

“Buktikan saya mengambil duit, di akaun bank yang mana? Adakah ia (dibayar) secara tunai atau cek? Saya tidak boleh menyimpan jumlah yang banyak itu di rumah.

“Saya tidak pernah menerima apa-apa atau saya pernah ditawar untuk meninggalkan parti untuk bayaran… saya tidak memerlukan wang,” kata Johari kepada The Malaysian Insider.

Kata beliau, trio Datuk T boleh mengatakan apa yang mereka mahukan.

“Tidak sesiapa pun yang boleh memberi keterangan apa yang saya kata di bilik (hotel) pada hari itu… saya tidak mahu membuang masa (dengan mereka,” kata Johari lagi.

Sejurus selepas rakaman video seks ditayangkan kepada pemberita pada 21 Mac lalu, trio Datuk iaitu ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah, bekas ketua menteri Melaka Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bekas bendahari Perkasa Datuk Shuaib Lazim, Johari mendedahkan beliau menonton video itu bersama mereka di sebuah hotel di sini.

Wakil rakyat itu berulang kali menafikan bahawa beliau ada bersetuju yang lelaki dalam video seks itu ialah Anwar.

Bagaimanapun satu video yang disiarkan oleh blogger pro-Umno blogger “Papagomo” papagomo,com hari ini mendakwa sebaliknya.

Video yang panjangnya 1.59 minit itu, bersama dengan tulisan blog memetik Shazryl mendakwa Ahli Parlimen Sungai Petani itu yakin yang Anwar adalah lelaki dalam klip video itu dan Johari minta RM1 juta bagi diri beliau dan RM1 juta bagi setiap lima Ahli Parlimen yang bersedia untuk meninggalkan PKR selepas menonton video berkenaan.

Klip video itu tiada bukti yang dapat menunjukkan bahawa beliau ada meminta wang dalam jumlah itu.

Johari dilihat memasuki sebuah bilik hotel dengan diiringi trio Datuk T dan kemudian duduk di depan televisyen.

Satu kamera terselindung dilihat diletakkan di depan televisyen, oleh itu memberi gambaran mengenai reaksi Johari. dan suara trio Datuk T.

Berbanding naratif-naratif Johari sebelum ini tentang apa yang berlaku pada hari video itu ditonton, MP PKR itu kelihatan gelak ketawa dan mesra bersama ketiga-tiga Datuk T, dan berjenaka beberapa minit sebelum video seks ditayangkan.

“Sudah pasti saya mesra dengan mereka. Saya kena mereka secara peribadi. Shuaib pak cik saya, Rahim bekas anggota Majlis Tertinggi Umno dan Eskay dari Sungai Petani… saya tidak tahu pada hari itu mereka hendak menunjukkan video seks kepada saya.

“Saya menghormati pak cik saya, meskipun saya tidak setuju dengan apa yang dia lakukan. Jika saya bertemu Shuaib lagi, saya cium tangan dia, dia lebih tua daripada saya,” kata pemimpin PKR ini.

tmi

Sendiri Dedah: Lepas Melanca# Masuk Sumpah Dalam Masjid


Astaga…apalah nak jadi dengan si mamat Eskay nie

hahaha..boleh masuk Guiness Book of record beb…kali pertama rakyat 1Malaysia buat kerja bangang  macam nie.

Dahlah semalam hang pi buat kerja macam bohjan gian kelepet!

hari ni hang nak pi masuk mesjid buat sumpah pulak! kang ada yang kata hang ni dah biul ka apa ka hang marah pulak..hahaha

Itulah akibatnya orang yang cuba mengaibkan orang lain,laa ni dia sendiri mengaibkan dirinya kepada rakyat 1Malaysia…

Teringat aku bila Tok Guru Nik Aziz kata Anwar kena sabar banyak banyak tapi dipenghujung cerita rekaan kita sama sama tengok puak puak tiga suku tu sendiri melondehkan diri depa.

Seperkara sikit punya sighu, ada pulak main main sumpah pakai wakil wakil …hahaha

woit kitab mana hangpa pakai…kitab 52 laa kot..hahaha, kalu hangpa nak tau apa dia kitab 52 tu ,hangpa pi tanya pengerusi Genting Berhad yang pencen dari KPN tu..aku sure beliau akan bagi tau! ..hahaha

kalu hangpa nak tau promosi sumpah tahap gaban si Eskay pi baca malaysiakini…

http://www.malaysiakini.com/news/162690

p/s lepas baca jangan gelak tau…hahaha

Konspirasi Mat Sabu Berulang di Sarawak 2011


Menyingkap peristiwa Mat Sabu kena tuduh kes khalwat 20 tahun lalu..

Mat Sabu yang baru dilepaskan dari tahanan ISA (internal security act) terus menjadi cerita TOP dan dipaparkan oleh akhbar akhbar BN sebagai Headline setiap kali perbicaraan  tuduhan khalwat itu ada.

Secara logisnya itu sebagai mempopularkan ketokohan Mat Sabu yang dituduh sebagai gila seks tetapi hasilnya Mat Sabu bukan sahaja terus terusan menjadi masyhur bahkan cubaan untuk mematikan watak Ketua Pemuda PAS pada masa itu tidak berjaya oleh BN dan konco konco mereka.

Nama Mat Sabu terus menjadi popular dan pada PRU di Kelantan pada masa itu telah memenangkan Mat Sabu dengan majoriti yang lebih besar .

Sinopsis Mat Sabu kini diulangi dalam PRN Sarawak…keupayaan BN dan kronis mereka menyebarkan video seks haram yang halal dari undang undang ala BN disebarkan kepada rakyat jelata Sarawak.

Tindakan terdesak BN ini bakal mengundang padah yang tidak dapat digambar oleh Blog ini, peristiwa bakal berlaku sama sama kita saksikan pada keputusan 16/4/10 ini,rakyat Sarawak membuang undi.

Blog ini tidak ingin bertanya siapa yang menyebarkan video fitnah seks itu.

video seks 3 Tummy akan memenangkan PR pada PRN Sarawak kali ini.

Fitnah BN pasti akan membawa seribu hikmah pada Pakatan Rakyat.

Buat julung kalinya dan untuk ketiga kalinya Anwar diaibkan dengan fitnah seks, inilah petanda bahawa keadilan yang didokong oleh Anwar akan muncul dibumi bertuah Malaysia ini.

Sejarah pasti terungkap di bumi Kenyalang.Sudah tidak ada apa lagi harapan pada kerajaan rasuah dan rakus.

‘JOM UBAH’

foto dari fmt

Ku Li Yakin Rakyat Tolak Video Seks 3 Boroi


Ku Li katakan itu adalah politik longkang

Vateran Umno, Tengku Razaleigh Hamzah turut menyelar pihak yang menggunakan video lucah sebagai senjata politik menyerang pihak lawan.

Mengulas isu yang sedang memangsakan Datuk Seri Anwar Ibrahim, Tengku Razaeligh yang lebih dikenali ‘Ku Li’ berkata, tindakan tersebut bukan sahaja keji dan jijik malah ianya bukan budaya Melayu apatah lagi ianya bercanggah dengan ajaran Islam.

“Rakyat Malaysia punya tamadun dan budaya yang baik, kenapa kita hendak ikut budaya tak baik’ kata Ku Li.

“Apatah lagi bagi orang Melayu Islam, tak patut kita lakukan benda yang jijik yang dipandang rendah oleh orang. (Apa guna) kita buat perkara yang hina di sisi masyarakat,” tegas beliau dalam temubual dengan TV Selangor.

Bagaimanapun, beliau yang juga mantan Naib Presiden Umno, yakin cubaan untuk memburukkan Anwar dengan taktik itu tidak akan berhasil memandangkan kaedah hampir sama diguna terhadap Ketua Umum PKR itu pada tahun 1998, namun gagal.

Pihak yang bertanggungjawab terhadap video itu juga katanya sebenarnya mengamalkan ‘politik longkang’ dan telah tersalah langkah kerana orang Melayu Islam tidak boleh menerima tuduhan sebegitu apatah lagi ianya didedahkan dengan penuh persoalan yang tidak dijawab.

“Saya tak fikir rakyat terima hal (video seks) ini. Kalau tengok kes Anwar yang pertama tahun 1998, rakyat tidak terima. Usung tilam, bantal semua, tak ada orang terima. Saya masih ingat semasa saya adakan majlis dialog di Gua Musang. Orang cakap. Ni Melayu ke ni? Malulah,” kata beliau.

“Saya rasa (video seks) ini salah langkah. Jika berpolitik sebegini, kalau kita menang pun, tidak ada maruah, tidak ada nilai, jadi tidak guna kita menang pun kalau kita guna cara buruk dan keji untuk mendapat tempat. Saya rasa rakyat pun tak dapat terima dengan baik,” tegas beliau.

%d bloggers like this: