Tag Archives: ramas buah dada

Terkini: Blogger Umno Dr Novandri ‘Sesak Nafas’


Ibu Anya Ann Corke akan kemukakan saman pemula terhadap fitnah dr Mat indon Mali

Ibu kepada gadis muda yang gambarnya digunakan oleh blog pro-Umno untuk menuduh anak ketua menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng meramas buah dada teman sekelasnya berkata beliau akan menimbangkan semua pilihan dalam melindungi kepentingan anak perempuannya.

NONEIni, termasuk mengambil tindakan undang-undang terhadap pihak-pihak yang menyebarkan khabar angin ke atas Anya Ann Corke, yang berusia 21 tahun, kata ibunya, Mei Sun.

“Sebagai ibu bapa Anya, saya akan semak pilihan yang ada untuk melindunginya daripada gangguan seumpama ini,” katanya yang dipetik dalam akhbar South China Morning Post hari ini.

Anya, yang satu ketika dulu adalah juara catur satu Hong Kong kini menuntut di Amerika Syarikat. Beliau didakwa oleh penulis blog pro-Umno telah dicabul oleh anak remaja Lim dan akibat itu terpaksa dipindahkan dari sekolah SMK Heng Ee.

Ketua Menteri itu juga didakwa telah membayar wang pampasan kira-kira RM200,000 kepada ibu bapa Anya untuk menutup skandal berkenaan.

NONEAnya, Lim dan pengetua SMK Heng Ee semuanya telah menafikan kejadian berkenaan.

Bagi Lim, celaan itu bertujuan memusnahkan kerjaya politiknya yang sekaligus cubaan meranapkan kehidupan anak remajanya yang dianggap “cukup keji dari segi moral dan tidak bertamadun”.

Anya, pelajar tahun ketiga di sebuah kolej berkata beliau tidak pernah melawat Malaysia selama tujuh tahun lalu dan juga tidak pernah berjumpa ataupun mengenali nama-nama orang yang yang disebutkan dalam blog berkenaan.

“Saya juga nafikan bahawa pernah secara fizikal diserang dalam apa-apa cara sekalipun,”katanya.

mKini

Anya Corke Pernah ‘Date’ Dengan Anak Guan Eng


Menurut sahibul semak papagomol dan pawang diraja MiM mata satu yang berasal dari mujapahat, kedua mapley itu pernah mengadakan satu perhubungan..katanya di ‘ALAM FANA CINTA’…

Riwayat tersebut diperakui benar oleh sahibul najibul rosmah dan mat yidin yang merupakan kepala negara pada ketika itu…riwayat tersebut masih tercoret dalam keadaan elok dan boleh didapati pada makalah ‘Utusan Terlampau’..

hahaha hahahaha Woit..Gila ka apa ka?

Bangang siot wa cakap luu..hahaha hahahaha..Bila masa pulak awek juara catur tuu jumpak anak lim guan eng…kalu doktor mat indon mali tu cakap …PERNAH JUMPAK DALAM MIMPI LAA BRO…pasti aku percaya…hahaha hahahaha

atau kalu lebih mantop lagi …cakap saja macam ni..dr MiM tu ‘berahi tahap gaban’  bila tengok gambo Anya Corke…hahaha hahahaha

Anya Corke nafi dirinya mangsa ‘pencabulan‘…mKini

Gadis yang didakwa oleh blog pro-Umno menjadi mangsa pencabulan oleh anak ketua menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng, tampil menafikan dakwaan itu.

Anya Corke, pelajar tahun ketiga di sebuah kolej di Amerika Syarikat yang gambarnya disebarkan oleh blog pro-Umno itu dalam e-melnya berkata beliau terkejut dengan dakwaan itu dan berharap ia tidak lagi berulang.

“Saya ingin jelaskan bahawa foto saya telah disalahgunakan tanpa pengetahuan atau persetujuan saya, sedangkan pada hakikatnya saya tidak pernah menjadi mangsa dalam apa-apa cara oleh budak ini ataupun keluarganya.

“Saya tidak melawat Malaysia selama tujuh tahun lalu. Saya juga tidak pernah berjumpa ataupun mengenali nama-nama orang yang terlibar itu. Saya juga nafikan bahawa pernah secara fizikal diserang dalam apa-apa cara sekalipun, “ tulis gadis itu.

NONEIsnin lalu, blog pro-Umno itu mendakwa anak pemimpin tinggi politik Pulau Pinang mencabul kehormatan budak sekolah dan bagi menutup perbuatan itu, bayaran RM200,000 disogok kepada ibu bapa budak perempuan itu supaya tidak menghebohkannya.

“Siapalah VVIP negeri Pulau Pinang yang ada ilmu kira-kira dan matematik hingga dapat mengira RM100,000 untuk 1 buah dada yang diramas oleh anak lelaki beliau?” tulis blogger dengan nama Dr MiM di novandri.blogspot.

18SX: Video Juara Ramas ‘Buah Dada’ Seluruh Dunia


Sam dari Rusia menjadi sensasi internet sejak beberapa bulan kerana dia merakamkan ‘kejayaan’ dirinya meramas buah dada 1,000 wanita di sekitar Moscow, Rusia.

Tindakan meramas itu dilakukan di kawasan terbuka dengan orang ramai lalu lalang dan dapat melihatkan dengan jelas tindakan Sam.

Semua itu dilakukan dalam tempoh 30 hari sebelum dia bersalam dengan bekas presiden negaranya, Vladimir Putin.

Kononnya bagi Sam, pemimpin kesayangannya itu terlalu sibuk dan sudah berkahwin jadi beliau tidak boleh memegang mana-mana wanita. Untuk itu Sam merasakan dia seolah-olah boleh mewakili Putin memegang buah dada 1,000 wanita dan kemudiannya bersalaman dengan presiden itu.

Bersalaman menurut Sam memindahkan kuasa positif ke tangan orang yang kita capai.

Video Sam meramas buah dada 1,000 wanita dimuat naik ke Youtube dan dalam masa hanya 4 hari, ia ditonton sebanyak 6 juta kali.

Dalam satu temuramah dengan sebuah blog, Sam berkata, dia berjumpa antara 70 hingga 300 wanita sehari sebelum menerangkan tujuan dan keinginannya untuk meramas bauh dada mereka.

Katanya, paling sedikit dia pernah meramas buah dada 13 wanita dan paling ramai adalah 117 orang dalam sehari.

Paling menarik, dia cuma sekali sahaja dilempang oleh seorang wanita.

Sam bagaimanapun melahikran rasa hairan mengapa dia ditampar kerana wanita itu asalnya bersetuju agar dadanya diramas.

Selain itu dia berkata, perbuatan meramas buah dada 1,000 wanita sebenarnya sesuatu yang amat memenatkan.

“Kami terpaksa berdiri 8 jam sehari di bawah terik matahari,” katanya.

Bagaimanapun Sam berkata, dia tidak jemu dengan buah dada dan sama sekali tidak terubah menjadi gay.

Dia juga pada penghujung video klip itu memuji wanita Rusia sebagai yang paling cantik di dunia dan memiliki minda moden serta terbuka.

PT

Siapa Pulak Cium ‘Buah Dada’ Rosmah Mansor ?


Kantoi: blogger umno tembak tak kena

Penulis blog yang dikaitkan dengan Umno dikatakan menggunakan gambar palsu bagi memfitnah anak ketua menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng yang hanya berusia 16 tahun meramas buah dada teman sekolahnya.

Menurut setiausaha publisiti DAP, Tony Pua, gambar yang digunakan oleh penulis blog berkenaan dikenalpasti sebagai Anya Sun Corke, 21, seorang warga Britain.

Gadis itu juga dikatakan tidak mempunyai kaitan dengan Pulau Pinang mahupun pernah berhubungan dengan anak Lim, kata Pua.

“(Beliau) sekarang pelajar tahun ketiga di sebuah kolej di Amerika Syarikat. Semua ini membuktikan bahawa dakwaan oleh cybertrooper Umno adalah pembohongan,” katanya.

Pua menyifatkan tindakan keji penulis blog berkenaan yang mengheret anak Lim itu sebagai “memalukan bangsa, agama dan negara” mereka dan bertujuan memusnahkan masa depan remaja itu.

“Malah, penulis blog cuba memberi kredibiliti pendustaan mereka dengan menyiarkan gambar gadis muda itu,” kata Pua merujuk blog yang turut memuat-naikkan gambar mangsa-mangsa berkenaan.

Menurut Pua, tembelang penulis blog itu berjaya dibongkar oleh pengurus IT DAP Goh Kheng Teong yang mengesan identiti gadis itu selepas gambarnya dimuat-naikkan di blog mereka.

“Tidak ada sesiapa di sekolah anak Lim yang mengenali siapa gadis itu, termasuk pengetua dan guru-guru.

“Tidak memeranjatkan kerana gadis itu tidak pernah belajar di Pulau Pinang dan bukan juga warga Malaysia,” katanya.

Corke, yang kini menuntut di Wellesley College, adalah pemain catur yang terhandal dan menjadi wanita pertama yang mewakili universitinya dalam Liga Catur Amerika Syarikat.

mKini

Berita dibawah ini bukan tipu punya..

Hangpa ingat senang ke?..bik mama nak bagi orang cium buah dada dia..

ini betul betul peluk dan cium buah dada rosmah..orang yang cium buah dada rosmah pun dah dapat gelaran ‘Datuk”..

Fuyoooo...Kalu hangpa pun nak dapat gelaran ‘Datuk’ jugak ..hangpa pi laa cium buah dada rosmah jugak…hahaha hahahaha

Antara Ramas Buah Dada dan Raba Punggung


Antara dua kes yang dibentangkan pada lampiran dibawah ini menunjukkan tahap ‘genuine’ tragedi yang terjadi.

Sila ketahui kebenaran diantara kedua dua kes tersebut.

Kes hangat yang pertama membabitkan seorang bekas menteri secara amnya apakah telah terjadi? sehingga ada MP membawa kes tersebut ke sidang Dewan Rakyat.Inilah warna warna bangkrup politik Umno/Bn, kroni diselindungkan dari sebarang tindakan.

Kes yang kedua tanpa bukti walaupun dengan sebarang laporan polis dipukul canang segenap penjuru alam maya.Sekiranya juak juak Umno meresakan diri mereka ingin menjadi super hero dalam alam maya ini..Sila berikan bukti atau terbitkan di akhbar akhbar milik Umno..

Ketua Pengarang NSTP yang baru ada berani ke?

Kes Jamaluddin Jarjis

Ahli Parlimen Bukit Gelugor mempersoalkan mengapa tidak ada sebarang tindakan undang-undang diambil terhadap Duta Malaysia ke Amerika Syarikat Datuk Seri Dr Jamaludin Jarjis berhubung laporan polis yang dibuat oleh seorang pekerja hotel dua tahun lepas yang mendakwa dirinya dicabul oleh Jamaludin.

Ketika membahas titah Yang DiPertuan Agong Karpal berkata sehingga kini kes tersebut seolah-olah dilupakan dan tidak ada sebarang tindakan terhadap Jamaludin yang juga Ahli Parlimen Rompin.

“Saya mahu Peguam Negera memberi penjelasan mengapa tidak ada tindakan undang-undang kepada duta tersebut. Laporan polis bahawa beliau didakwa mencabul kehormatan seorang gadis telah dibuat tetapi kenapa beliau tidak dihadapkan ke mahkamah? Kalau gadis itu membuat laporan polis palsu terhadap duta itu maka gadis itu boleh didakwa dalam mahkamah kerana membaut laporan yang tidak benar,” kata ahli politik veteran itu.

Pada 19 April 2008 seorang wanita yang dipercayai bekerja sebagai pelayan hotel telah membuat laporan polis ke atas bekas seorang menteri dua hari lepas di sebuah balai polis di Kuala Lumpur kerana didakwa melakukan ganggu seks ke atasnya dengan memegang tangan dan meraba punggungnya.

Kejadian itu didakwa berlaku di Kelab Havana Hotel Meridien di KL Sentral ketika gadis itu sedang melayan dan menyediakan minuman keras untuk menteri berkenaan.

Laporan polis telah dibuat oleh teman lelaki pelayan tersebut.

Suarakeadilan

Dakwaan anak VVIP ramas buah dada, Lim enggan ulas

Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng enggan mengulas laporan  dalam blog pro-Umno yang mendakwa anak lelaki seorang kenamaan di negeri itu mencabul kehormatan seorang rakan pelajar wanitanya.

NONESebaliknya, Lim yang juga setiausaha agung DAP mencabar Umno supaya menerbitkan dakwaan itu di akhbar-akhbar dan media milik mereka.

“Biarkan Umno menerbitkan berita itu dulu, kemudian anda boleh saksikan apa yang akan kami buat.

“Apa yang berlaku sekarang, mereka baling batu, sembunyi tangan. Mengapa harus saya menjawab mereka setiap kali?” soalnya pada sidang akhbar di Pulau Pinang hari ini.

Menurut Lim, beliua mempunyai tugas lain yang lebih mendesak bagi menguruskan kerajaan negeri daripada menjawap tohmahan seumpama itu.

Awal hari ini, isteri Lim, Betty Chew, juga enggan mengulas dan hanya berkata, “Tolong kemukakan soalan kepada KM”.

Media di Pulau Pinang hari ini kecoh apabila blog pro-Umno mendakwa anak pemimpin tinggi politik mencabul kehormatan budak sekolah dan bagi menutup perbuatan itu, bayaran RM200,000 didakwa disogok kepada ibu bapa budak perempuan itu supaya tidak menghebohkannya.

mKini

%d bloggers like this: