Tag Archives: payudara

Perkahwinan Syella $15juta Tapi Pengantin Perempuan Tak Pakai Baju


Macam laa cerita the best wedding of the year..wa cakap luu.. hahahaha

Buat apa nak perabis sampai 5 juta ringgit Malaysia bro…Apa yang hebat sangat ?..Tup tup pengantin perempuan mai keluar tak pakai baju…nak tayang apa lagi bro…ini laa kalu orang kata pandai perabis duit ,buat majlis menelan belanja berjuta juta tapi untuk apa?

Dah pengantin lelaki tu orang kaya antah berantah nak bagi hantaran $30 juta pun ambik laa..memang dah itu rezeki hang..tak dak sapa nak sakit hati laa..Kalu nak buat gah seluruh Malaya pun,apa salahnya pengantin perempuan ni tutup laa sikit dada putih hang tuu..Orang lain pun ada lagi baik punya dada montok dan putih melepak..

Lagi aku naik heran bin ajaib..bila syella kata dia baru balik umrah!

ini apa punya pesyen..takkan laa orang balik dari tanah suci Makkah nak tunjuk bidang dada pulak!

aku code dari harian metro sat…

“ pada April lalu saya mengerjakan umrah. Ketika berada di Tanah Suci itu setiap hari saya berdoa semoga dapat suami yang baik, beriman, boleh menjaga saya dan keluarga saya. Di samping itu saya juga mengerjakan solat hajat dan istiqarah. Setiap kali saya solat istiqarah, wajah suami saya sekarang yang sering muncul dalam mimpi.

.
“Untuk menguatkan lagi jodoh dengannya, sekembalinya dari umrah, saya dapat tahu teman lelaki saya curang. Suami pula meluahkan isi hatinya yang dia sukakan saya,” katanya yang meminta media menghormati permintaannya supaya gambar, status dan siapa suaminya itu dirahsiakan daripada umum.

Menurut Syella, dia boleh dapat rasakan yang orang itu sukakan dia atau tidak termasuklah perasaan suaminya terhadapnya. “Saya bukanlah bodoh sangat untuk menilai orang tetapi saya tak mahu terlalu memikirkannya kerana sibuk dengan kerja. Tetapi kalau sudah jodoh, ia akan bertemu juga. Sebab itu saya tak rasa pelik ketika wajah suami muncul dalam mimpi ketika di Makkah kerana saya tahu dia sukakan saya. “Emak pun merestui niat baik suami kerana emak tahu dia lelaki yang baik. Emak kasihankan saya yang bekerja keras untuk menyara keluarga. Lantaran dengan restu keluarga, kami diijabkabulkan pada September lalu. Majlis resepsi baru saja diadakan pada 11 hingga 13 November lalu di rumah emak di Cheras.

.

Jangan terkejut kerana majlis perkahwinan Syella menelan belanja RM15 juta termasuk nilai barang hantaran yang diberikan oleh kedua-dua belah pihak. Sebagai tanda kasih suaminya, pada hari berbahagia itu Syella menerima hadiah banglo bernilai RM5 juta, kereta Audi R8 berharga RM800,000, wang hantaran RM111,111, mas kahwin RM1,000, telefon bimbit, set mandian, alat solek, al-Quran, sejadah, telekung dan tasbih.

donia donia…ini laa dikatakan akhir zaman..

wallahu aa’lam.

%d bloggers like this: