Video Mamat Negro Kena Belasah di Kampung Medan


video dari Bro…budakkampungonline.blogspot.com

Dah macam macam songeh kerenah mamat mamat gelap ni di Malaysia.

Pegawai imigresen ,RELA dan agensi lain pun mereka berani tumbuk. Kenapa jadi sehingga begini?. Tindakan tegas perlu diambil untuk mengawal kemasukan mamat mamat gelap ni semua.

Saringan terperinci perlu dilakukan.

Gejala jenayah dari mereka ini sudah sampai ketahap kemuncak. Perniagaan najis dadah,pelacuran, black money, tipu duit perniagaan dan bermacam macam lagi telah pun dikisahkan dalam akhbar akhbar utama negara.

Ada satu lagi kisah sedih menyayatkan hati berlaku kepada mangsa mamat hitam ini.

isteri lari ikut mat afrika

JOHOR BAHRU: Bukan sekadar memikat dan melarikan isteri seorang pemandu lori yang hamil tiga bulan, seorang pelajar ‘Awang Hitam’ didakwa berlagak sebagai suami wanita berkenaan sejak setahun lalu dan tinggal sebumbung meski pun mereka berdua tiada sebarang ikatan sah.

Lebih membimbangkan, penuntut Afrika di kolej swasta di Selangor dipercayai bukan Muslim dan sekiranya mereka bersekedudukan ia dikhuatiri menyimpang akidah wanita dan bayi yang dijangka lahir Disember lalu.
Tidak cukup dengan kejayaan melarikan wanita itu, Awang Hitam berkenaan dengan berani menghantar SMS kepada suami wanita itu mengugut mahu mengambil tindakan sekiranya masih mengganggu keluarganya.

Selain itu, Awang Hitam terbabit mendakwa suami wanita itu pernah merogol dan memukul wanita berkenaan, sebelum mengakui wanita itu kini isterinya.
Mangsa, Zakaria Hitam, 35, berkata, dia tidak sangka mahligai dibina sejak enam tahun lalu lenyap selepas isterinya, Jasnianih Japar, 31, berkenalan dengan lelaki Afrika berusia 20-an yang dipercayai menerusi rakan sekerjanya, awal tahun lalu.
“Hampir setiap hari saya melihat isteri berbalas SMS dan berbual di telefon tetapi tidak pernah menyangka ia perkara serius hingga menjadi punca kehancuran rumah tangga saya.

“Bagaimanapun, rahsia itu terbongkar selepas menghidu perbuatannya menerusi bil telefon yang mencecah ratusan ringgit sebulan.
“Saya pelik dengan perubahan isteri kerana mudah terpaut dengan kata romantis dan bentuk fizikal lelaki itu yang juga pelajar asing sebuah intitusi pengajian tinggi awam (IPTA) di Selangor.

“Selepas bersemuka, saya memberi peluang kedua dan memaafkan perbuatannya demi anak pertama di dalam kandungan yang berusia tiga bulan ketika itu,” katanya.

.
Zakaria berkata, isterinya hanya berubah buat seketika sebelum menjalin semula hubungan dengan lelaki berkenaan dan nekad menghilangkan diri dengan membawa pakaian dari rumah mereka di Taman Tampoi Utama, 20 Mac tahun lalu.
Selain itu, katanya, isterinya yang bekerja sebagai kerani di syarikat swasta di Kempas juga memohon cuti selama sebulan daripada majikan dengan alasan mahu berehat.
“Hati saya tersinggung dengan perbuatan isteri yang sanggup memburukkan nama saya di kalangan rakan sekerjanya sebelum menghilangkan diri.
“Selepas setahun saya berusaha mencari isteri, pada 24 Mac lalu saya menerima SMS daripada lelaki Afrika berkenaan yang mengakui dirinya sebagai Kenneth serta mengugut mahu membuat laporan polis dan mendakwa saya mengganggu isteri dan pernah merogolnya,” katanya.

.
Menurutnya, selain itu lelaki berkenaan menghantar 20 SMS termasuk dakwaan menyatakan dia berkahwin dengan wanita itu dan mereka kini hidup berkeluarga.
Katanya, berikutan kejadian itu, dia membuat tiga laporan polis mengenai perbuatan lelaki Afrika berkenaan yang memporak-perandakan rumah tangganya di Balai Polis Skudai pada 28 Mac lalu (Isnin lalu).
“Dia datang ke sini menggunakan pas pelajar sepatutnya menuntut ilmu dan bukannya mengganggu rumah tangga orang lain. Selain polis, saya membuat laporan kepada Jabatan Agama Johor (JAJ), namun hingga kini masih tiada sebarang maklumat diberikan,” katanya.

.
“Selain isteri, saya tidak tahu nasib zuriat sama ada isteri selamat melahirkannya kerana anak sepatutnya dilahirkan Disember tahun lalu.
“Saya bukan saja bimbang isteri dipergunakan untuk kesenangan lelaki Afrika berkenaan, malah anak dan isteri mungkin terjebak dengan ajaran bukan Islam.
“Berikutan itu, saya memohon dan merayu pihak berkuasa menyiasat perkara ini sebelum sebarang kejadian tidak diingini berlaku terhadap anak mahupun isteri,” katanya yang datang ke Pejabat Harian Metro, semalam.

.
Orang ramai yang mempunyai maklumat berkaitan Jasnianih diminta menghubungi talian 019-7400116.

Oleh Mary Victoria Dass mymetro

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comments

  • JAKA  On December 27, 2011 at 9:56 am

    mangsa buatlah kaifyat amalan tertentu mohon Allah balas perbuatan jahat syaitan hitam tu.

    pemerintah mesti sekat segera semua org hitam dari masuk negara ni. mereka tk menguntungkan langsung.

    jgn kerana kepentingan IPTS yg mengaut keuntungan hasil yuran belajar, mereka dibiar masuk negara ini.

    BN mesti dijatuhkan kerana tidak ambil berat masalah ini. ini satu lagi isu utk PRU.

    harap PR menang semua org hitam mesti dihalau keluar dari negara ini.

  • Anonymous  On December 29, 2011 at 10:50 pm

    negro afrika merosakkan imej wanita melayu, dgn hanya di sebabkan belaian seks, wanita melayu lemah!

  • Jalepah  On January 6, 2012 at 3:33 pm

    Ala orang lelaki melayupun bukan nya baik sangat…kalau kat kelab lagi teruk dari mat hitam ni….ada bini diceraikan…takda tanggungjawab langsung…dorang ni namapun Kristian…ni agama jer Islam….nak kuat kan sex ambil pulak syabu……kalau nak hapuskan maksiat tengok dulu pasangan Melayu…berlambak…pasalkan black tu memang dah hitam dan banyak hal teruk kita kutuk2 dorang…sekurang2nya dorang ni loving la sikit….jangan marah…saya kahwin dgn Melayu….dan berbangga menjadik orang Melayu…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: