Perkahwinan Syella $15juta Tapi Pengantin Perempuan Tak Pakai Baju


Macam laa cerita the best wedding of the year..wa cakap luu.. hahahaha

Buat apa nak perabis sampai 5 juta ringgit Malaysia bro…Apa yang hebat sangat ?..Tup tup pengantin perempuan mai keluar tak pakai baju…nak tayang apa lagi bro…ini laa kalu orang kata pandai perabis duit ,buat majlis menelan belanja berjuta juta tapi untuk apa?

Dah pengantin lelaki tu orang kaya antah berantah nak bagi hantaran $30 juta pun ambik laa..memang dah itu rezeki hang..tak dak sapa nak sakit hati laa..Kalu nak buat gah seluruh Malaya pun,apa salahnya pengantin perempuan ni tutup laa sikit dada putih hang tuu..Orang lain pun ada lagi baik punya dada montok dan putih melepak..

Lagi aku naik heran bin ajaib..bila syella kata dia baru balik umrah!

ini apa punya pesyen..takkan laa orang balik dari tanah suci Makkah nak tunjuk bidang dada pulak!

aku code dari harian metro sat…

“ pada April lalu saya mengerjakan umrah. Ketika berada di Tanah Suci itu setiap hari saya berdoa semoga dapat suami yang baik, beriman, boleh menjaga saya dan keluarga saya. Di samping itu saya juga mengerjakan solat hajat dan istiqarah. Setiap kali saya solat istiqarah, wajah suami saya sekarang yang sering muncul dalam mimpi.

.
“Untuk menguatkan lagi jodoh dengannya, sekembalinya dari umrah, saya dapat tahu teman lelaki saya curang. Suami pula meluahkan isi hatinya yang dia sukakan saya,” katanya yang meminta media menghormati permintaannya supaya gambar, status dan siapa suaminya itu dirahsiakan daripada umum.

Menurut Syella, dia boleh dapat rasakan yang orang itu sukakan dia atau tidak termasuklah perasaan suaminya terhadapnya. “Saya bukanlah bodoh sangat untuk menilai orang tetapi saya tak mahu terlalu memikirkannya kerana sibuk dengan kerja. Tetapi kalau sudah jodoh, ia akan bertemu juga. Sebab itu saya tak rasa pelik ketika wajah suami muncul dalam mimpi ketika di Makkah kerana saya tahu dia sukakan saya. “Emak pun merestui niat baik suami kerana emak tahu dia lelaki yang baik. Emak kasihankan saya yang bekerja keras untuk menyara keluarga. Lantaran dengan restu keluarga, kami diijabkabulkan pada September lalu. Majlis resepsi baru saja diadakan pada 11 hingga 13 November lalu di rumah emak di Cheras.

.

Jangan terkejut kerana majlis perkahwinan Syella menelan belanja RM15 juta termasuk nilai barang hantaran yang diberikan oleh kedua-dua belah pihak. Sebagai tanda kasih suaminya, pada hari berbahagia itu Syella menerima hadiah banglo bernilai RM5 juta, kereta Audi R8 berharga RM800,000, wang hantaran RM111,111, mas kahwin RM1,000, telefon bimbit, set mandian, alat solek, al-Quran, sejadah, telekung dan tasbih.

donia donia…ini laa dikatakan akhir zaman..

wallahu aa’lam.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comments

  • abu hossien  On November 23, 2011 at 2:08 pm

    ya 7aram xx

  • timwiibo  On November 26, 2011 at 1:20 pm

    qoute la…

  • afro117  On November 26, 2011 at 9:33 pm

    quote lah.

  • Anonymous  On November 28, 2011 at 9:48 pm

    elok lah tu,,, dari kecik susah,, miskin,,, akhir nye dapt gak hidup senang,,, tapi senang keatas kesenangan org,,,,
    bagus stella… mak pun restu,,,, dh x larat hidup dalam kemiskinan,,,,
    semua propa je lebih,,,, main benda agama,,,,, entah sembah yg x ketidakkkk…
    kalau pakai mcm tue.

  • Anonymous  On November 29, 2011 at 11:22 am

    heheeh aku pon nak kwin dgn org kaya………….

  • drebar pesawat  On November 30, 2011 at 1:58 am

    akai letak kat kepala lutut

  • dua alam  On November 30, 2011 at 7:44 am

    Bagus kahwin berjuta2, tengok kepala pengantin lelaki dah memutih,maksudnya rumah kata pergi kubur kata mari. Klu dato tu mampos nanti,jadilah Syella jutawan mendadak. Klu aku ada duit sebyk tu,takakan dak berabis dgn pompuan tu, setakat 2/3 juta o.klah.Lebih tu buat masjid, bantu sekolah tahfiz ,Jadi,dptlah dunia dan akhirat sekali.

  • pink gurlzzz  On November 30, 2011 at 9:24 am

    RM15 Juta sapa xmau,,,i pun mauuu..:)..kenapa lah org mendirikan masjid pun org kutuk2 ek,,pelik betul,,dah org tu mampu,,biarlah dia…yg xmampu diam jer lah..

    • Anonymous  On November 30, 2011 at 1:25 pm

      betul, betul, betul!!! Jealous kot!

      • anonymous  On July 16, 2013 at 9:40 am

        hang pa ni bodoh ke hape? admin tulis terang x jeles pn nk buat hantaran 30 juta skali pn! yg jadi isu bab AURAT!! tayang kopek tu mcm la pamela Anderson punya saiz..15 juta, kain 15 ringgit buat tutup dada pn x mampu!

  • Jimbo-K  On December 2, 2011 at 8:57 am

    Orang jutawan ada kalanya tak terlintas mikir amal jari’ah yg mulia2 terhadap masyarakat yg ramai golongan fakir miskin. Bagi si jutawan, dia melakukan ‘amal jari’ah’ lagi berzakat nya sekadar lah tertumpu kpd kekasih nya itu.
    Lazim, orang yg dah mencecah usia “tua”, kala sdg dilamun cinta, memang akan meluah-luah akan cinta nya ~ luah berhabis !! Tak kira dia kaya mahupun miskin ~ mereka SAMA je.. Ehwal perasaan “cinta” di alam duniawi, memang tak dapat nya mengawal demonstrasi nafsu nya lagi.. asyik-maksyuk lah dia..
    Bagi yg kaya-raya, mematuhi kata2 bak zaman silam, si jutawan tua kita itu, sdg berhabis-habisan meluahkan ke”MABUK KEPAYANG”an nya!. Biarkan lah “si Labu Nak Terjun Dgn Labu2 nya” ~ biarkan ! Biarkan !!
    Yg saya turut hairan, si Syella tu kata dia baru pulang Umrah, di Masjidil Haram Makkah dia memohon jodoh dan itu dan ini .. Tidak kah Syella terlintas kala semasa beracara resepsi perkahwinan itu, tergamak “selaku insan yg baru suci lagi beriman selepas ke Makkah dan Madinah”, dia tup-tup mendedah-dedah akan dada nya kpd khalayak ramai.. Kalu dah nak begitu,~ bagitulah.
    Tapi tak perlu lah ghairah2 nak hebah kpd para wartawan perihal dia pergi berUmrah bermohon Do’a itu dan ini. Dan riak menceritakan bhw idaman nya telah terkabul sampaikan nerusi dlm mimpi ! “Hikayat” Romanika seperti itu hanya indah dlm hikayat ‘1001 MALAM’ Bagi suri beriman, lebih2 lagi lah di khalayak resepsi gilang-gemilang sepertinya itu ~ “glamor” dada yg cantik-molek itu adalah demi dilihat dan (di dot-dot-dot) KHUSUS dek sang suami nya seorang sahaja.

  • Anonymous  On December 3, 2011 at 12:09 am

    ala org ssh tetiba kaya mmg mcm tu kejutan budaya…

  • Anonymous  On December 5, 2011 at 8:42 pm

    ni la melayu…patut kita doakan agar rumahtangga mrk bahagia & moga diberi hidayah kelak….hi…melayu…melayu…

  • sha hussin  On December 10, 2011 at 9:04 pm

    Apa masalah? dh jodoh dia? tang dedah2 mmg aku x setuju la..tang dpt hrta x salah aku rasa, rezeki dia, Allah bagi…lelaki tu memang mampu, so what? doakan kebaikan dia(syella), doakan dia berubah kwn2..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: