Astaga: Gambar Fesyen ‘Belakang Mati’ Fasha Sanda


Ini bukan fesyen berani mati Fasha Sanda…ini namanya fesyen belakang mati bro..

Cer hangpa tengok banyak kan kat Kolumpo tu …waktu malam laa selalunya pemakai pesyen macam ni keluaq tayang badan…hahahaha macam sial wa cakap luu..

Mampoih…macam puak puak ‘ayam’ keluaq carik makan jer…

Ini bukan salah ibu mengandung laa bro..

Haritu pi Kelantan konon konon ‘pakai tudung‘ ..hahaha hahahaha

Separa Bogel Fasha Sanda

Aktres yang tidak pernah kering dengan kontroversi, Fasha Sandha kali ini tampil berani menggayakan pakaian yang mendedahkan sebahagian besar belakang badannya.

Laman blog hiburan terkenal, Rotikaya.com menyiarkan gambar-gambar eksklusif Fasha Sandha yang hadir di majlis pelancaran majalah LISA dan mengenakan pakaian merah menjolok mata yang dikatakan ‘sesuai dengan potongan badannya’.

Mungkin ‘takjub’ dengan fesyen pakaian aktres itu, pemilik laman blog tersebut tidak tahu untuk menamakan fesyen yang digayakan oleh Fasha dan hanya mampu menyifatkannya sebagai “awesome”, mungkin sekadar untuk propa.

“Demi Tuhan kami tidak tahu nama khas pakaian yang cukup awesome dikenakan oleh Fasha Sandha malam tadi tetapi menurut seorang ‘pakar fesyen’ yang bersama kami malam tadi, persalinan Fasha Sandha ini cukup berani dan sesuai dengan tubuh badan’nya,” komen pemilik laman hiburan itu.

Fasha pernah menimbulkan gosip hangat apabila gambar dia berbikini di sebuah pulau di luar negara tersebar di internet.

Sebelum ini, beberapa selebriti tanahair seperti Linda Jasmin, Miera Liyana dan Amanda Imani teruk ‘dibelasah’ peminat industri hiburan tanahair kerana mendedahkan bahagian belakang mereka di majlis-majlis keraian.

Fasha Sandha dijangka turut akan menerima nasib yang sama.

Merujuk kepada gambar yang tersiar tersebut, adalah sangat mengejutkan untuk melihat Fasha Sandha yang seakan-akan sudah menambah berat badan di mana beberapa bahagian belakangnya mendedahkan lemak-lemak berlebihan.

Mungkin Fasha kena pergi gym kot lepas ni.

Enggan memberikan komen lanjut, Mynewshub.my siarkan gambar-gambar Fasha Sandha buat pembaca membuat penilaian sendiri.

Oleh: ZAMZUKHAIRI NOORDIN

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comments

  • xx  On November 11, 2011 at 8:27 pm

    bagus brader

    kau tahu mana belakang mati

    bolih dabik dada!!!!!!

    kkk

  • njang  On November 12, 2011 at 6:07 am

    fasha sandle mintak puji..

  • Anonymous  On November 13, 2011 at 4:55 pm

    mcm mcm ayam pun.. cuma dia lain sikit. cari jd makanan org koprat.. dia x cari makan tepi jalan ja.. tu yg bezanya…

  • Nrrm Man  On November 13, 2011 at 7:16 pm

    apa nak jadini

  • Jahok  On November 14, 2011 at 11:14 am

    nak tunjuk panau agaknya.

    • manja  On December 1, 2011 at 12:15 pm

      bukan nk tnjuk panau la…dia nk tnjuk lemak berketul kt belakang tu…x lama lg pmpuan ni akn jdi duta keep slim or slim world la.hahahahah

  • Anonymous  On November 16, 2011 at 4:49 pm

    arap mka je lwa

  • mikael  On November 19, 2011 at 12:49 am

    memang terbeliak biji mata tengoknya..kalau depan mata x taulah..

  • Anonymous  On November 21, 2011 at 12:46 am

    Kepada Fasha….ingat jangan melampau sangat, hormatilah sentiviti umat Islam..dari gaya tingkah laku anda sudah jelas anda terlalu jauh menyimpang dari Allah. Pakaian melambangkan peribadi kita…..

  • Ngah Payang  On November 27, 2011 at 1:50 am

    Kalau setakat pakai baju dedah belakang belum le sexy bertaraf hollywood, dedah belakang dan tak pakai coli baru le ada kelas..!

  • arkani  On November 29, 2011 at 2:44 pm

    FASHA PELACUR, WANITA MURAHAN….KALAU DIA SENSETIF DGN UMAT ISLAM DIA TAKKAN BUAT MACAM NI..DIA PUN DAH MACAM BUKAN ISLAM (KAFIR)

  • arkani  On November 29, 2011 at 2:45 pm

    MANA JABATAN AGAMA?????????????????????? NEGARA ISLAM MALAYSIA

  • Amzhy Atchwhy  On December 1, 2011 at 12:06 am

    Kita betulkan diri kita dulu, lepas tu kita dakwah ahli keluarga dan org-org lain …organisasi…. begitulah seterusnya. Tak usahlah kisah sangat pasal artis tu.. usah lah ambil kisah sangat pasal hiburan..itu semua tu budaya yahudi utk melalaikan kita.. baliklah kepangkal jalan yg benar..kalu kita tak beli majalah hiburan..tak adalah wartawan hiburan..tak adalah artis yg selalu lupa diri..tak adalah industri hiburan yg jelasnya melalaikan muda mudi dan mak bapak dia orang..kita hidup bukan utk berhibur..cari bekalan utk hidup yg lebih kekal di akhirat nanti…

    • Anonymous  On December 30, 2011 at 12:55 am

      1000% SETUJU!!….DARIPADA M’HINA..DOSA KERING TU KAWAN2 SEMUA.

  • Anonymous  On December 1, 2011 at 10:02 pm

    syukran….tokoh belakang mati malaya

  • jiman  On December 5, 2011 at 10:06 am

    kite tgk lg 20thn…apa jd??

  • aruziab  On December 18, 2011 at 9:02 am

    Cantik la Cik Fasha kite ni! Sume org Allah beri dugaan hidup. Klu korang sygkn dy doa la utk dy, bukan tahu nk kutuk je!

  • lin  On December 19, 2011 at 11:11 am

    kelasss gituuu…haha

  • semalu  On December 21, 2011 at 1:25 pm

    satu malaysia la katakan…..

  • Anonymous  On December 22, 2011 at 6:26 pm

    too bad………she realy like to show the whole body???

  • arisha  On December 24, 2011 at 9:43 am

    ingt tuhan fasha jgn bermegah2 apa yg kita miliki….

  • Anonymous  On December 31, 2011 at 7:38 pm

    knape tak tanggal je baju tu????snang tak yah bli baju da……

  • Anonymous  On January 10, 2012 at 10:14 am

    Jgn ckp sbrangan kalau x tgok dpn mata,stakat gmbr dlm ni saper2 pn boleh buat..jgn fitnah nanti besar dosanya..harap kak fasha sbr yew.

  • ros  On February 8, 2012 at 5:26 pm

    klu cam nie prangai,snggup dedahkan aurat.wat mlu org islam jewr.malu lar ckit.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: