18SX: Siapa Artis ‘Romen Sakan’ di Pulau Tioman ?


Ada lagi pelakon ‘comolot’

Nampaknya masih ada artis dan selebriti kita yang begitu bangga memaparkan perangai liar dan tak senonoh mereka di khalayak orang ramai.

Tak cukup dengan itu, mereka sanggup pula membiarkan aksi mereka itu dirakamkan walaupun mereka tahu kebarangkalian ianya tersebar melalui internet dan sebagainya cukup tinggi.

Terbaru dunia hiburan kecoh dengan gambar seorang pelakon beranak satu yang bercium ghairah dengan seorang lelaki di Pulau Tioman.

Wanita itu dikatakan sudah memfailkan permohonan cerai dari suaminya kerana kononnya kehidupan yang dibina dengan lelaki itu tidak membahagiakan.

Ada yang berspekulasi puncanya dari sikap suaminya sendiri.

Difahamkan aksi ciuman mulut ke mulut dengan seorang jurulatih selam (bukan suaminya) ini terjadi sewaktu menyambut Halloweeen beberapa minggu lepas

Gosip pelakon itu mempunyai hubungan dengan seorang jurulatih selam sebelum ini sudah tersebar sewaktu dia memohon cerai dari suaminya.

Adalah malang sekali, di saat kita melihat makin ramai artis dan selebriti kita mula berubah dan berhijrah ke jalan yang diredhai, jumlah mereka yang makin haru-biru juga nampaknya makin bertambah.

Entahlah lepas ni siapa pula yang nak tunjuk aksi ‘comolot’ mereka, jangan lebih teruk dari itu sudahlah, biru mata hitamku hehehehe.

S.A.Kadir

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: