Kenapalah Video Bodoh Ni Ditonton 212 Juta Kali?


Kenapa?

Tak tau laa apa yang menarik sesangat dengan video tu..tapi 212 juta dah klik beb..hahahaha

Itulah persoalan di kepala penulis.

Penulis pun salah seorang yang termasuk dalam kategori yang begitu ramai menonton video bertajuk An Experiment. Ia selama 25 saat.

Sebahagian besar komen yang diberikan di Youtube pun mengutuk video ni.

Apa bendanya noki noki noki atau nuki nuki nuki atau tak tahulah macam mana nak eja yang disebut dalam video tu.

Apa yang minah Jepun tu merepek sebenarnya? Coke cola campur panadol ke apa eksperimen tu?

Kenapa 212 juta kali? Kenapa? Tolonglah bagitahu….why?

Ak-47

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comments

  • ferd  On November 5, 2011 at 6:05 am

    pasal bila tengok thumbnail video tu… nampak… hahaha…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: