Anya Corke Pernah ‘Date’ Dengan Anak Guan Eng


Menurut sahibul semak papagomol dan pawang diraja MiM mata satu yang berasal dari mujapahat, kedua mapley itu pernah mengadakan satu perhubungan..katanya di ‘ALAM FANA CINTA’…

Riwayat tersebut diperakui benar oleh sahibul najibul rosmah dan mat yidin yang merupakan kepala negara pada ketika itu…riwayat tersebut masih tercoret dalam keadaan elok dan boleh didapati pada makalah ‘Utusan Terlampau’..

hahaha hahahaha Woit..Gila ka apa ka?

Bangang siot wa cakap luu..hahaha hahahaha..Bila masa pulak awek juara catur tuu jumpak anak lim guan eng…kalu doktor mat indon mali tu cakap …PERNAH JUMPAK DALAM MIMPI LAA BRO…pasti aku percaya…hahaha hahahaha

atau kalu lebih mantop lagi …cakap saja macam ni..dr MiM tu ‘berahi tahap gaban’  bila tengok gambo Anya Corke…hahaha hahahaha

Anya Corke nafi dirinya mangsa ‘pencabulan‘…mKini

Gadis yang didakwa oleh blog pro-Umno menjadi mangsa pencabulan oleh anak ketua menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng, tampil menafikan dakwaan itu.

Anya Corke, pelajar tahun ketiga di sebuah kolej di Amerika Syarikat yang gambarnya disebarkan oleh blog pro-Umno itu dalam e-melnya berkata beliau terkejut dengan dakwaan itu dan berharap ia tidak lagi berulang.

“Saya ingin jelaskan bahawa foto saya telah disalahgunakan tanpa pengetahuan atau persetujuan saya, sedangkan pada hakikatnya saya tidak pernah menjadi mangsa dalam apa-apa cara oleh budak ini ataupun keluarganya.

“Saya tidak melawat Malaysia selama tujuh tahun lalu. Saya juga tidak pernah berjumpa ataupun mengenali nama-nama orang yang terlibar itu. Saya juga nafikan bahawa pernah secara fizikal diserang dalam apa-apa cara sekalipun, “ tulis gadis itu.

NONEIsnin lalu, blog pro-Umno itu mendakwa anak pemimpin tinggi politik Pulau Pinang mencabul kehormatan budak sekolah dan bagi menutup perbuatan itu, bayaran RM200,000 disogok kepada ibu bapa budak perempuan itu supaya tidak menghebohkannya.

“Siapalah VVIP negeri Pulau Pinang yang ada ilmu kira-kira dan matematik hingga dapat mengira RM100,000 untuk 1 buah dada yang diramas oleh anak lelaki beliau?” tulis blogger dengan nama Dr MiM di novandri.blogspot.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comments

  • Lanang Sejagat  On October 21, 2011 at 7:54 pm

    bangangnya papagomoi n the crew……….
    zaman laa nie zaman maya internet……
    orang yg dijadikan kambing hitam mudah saja nak kepak balik……
    kan ke dah kantoi……..
    kalu nak kelentong……..pi belajar dulu ngan nujum pak belalang……..

    kah kah kah

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: