Buat Seks… Dalam Surau Pulak dah


Malaysia boleh!…apa sudah jadi?

Dalam surau pun depa tibai serupa jugak…kalu dulu aku duk denganr jugak ‘rumahku syurgaku’dan ‘masyarakat penyayang’ dan macam macam lagi slogan yang indah indah bunyiannya..

Apabila mai ‘Malaysia Boleh’, ‘islam HADhari’ dan 1 Malaysia..gejala tidak bermoral semakin bertambah…hangpa boleh tengok statistik semakin naik..

Inilah yang dikatakan oleh Baginda Rasul SAWW ” Umatku akan menganuti AGAMA pemerintah mereka” …(Ummati aa’la diini mulukihim)…Cer hangpa tanya ostad kazim kawan baik bro Manjungmari dan Abu Nawas tu…apa maksud sabda junjungan tuu.

Mungkin berkat dari fatwa al ulama’ dr mahadir kot…kalu laksanakan hukum rejam nanti habis batu tak ada kita nak buat jalan.

Surau tempat mengadakan hubungan seks

Surau adalah kemudahan yang disediakan kepada orang awam untuk menunaikan solat bagi umat Islam.

Namun, disebabkan keadaannya yang terbiar, ada yang tergamak mengambil kesempatan dengan menjadikan tempat itu sebagai lokasi pemuas nafsu.

Di Kompleks Bukit Mertajam umpamanya, surau yang terletak di tingkat dua bangunan usang itu dilihat menjadi lokasi popular untuk pasangan bercinta memadu kasih.

Malah, lebih menyedihkan ramai dalam kalangan yang terlibat terdiri dari pelajar sekolah.

Pekerja di sebuah premis dekat kompleks berkenaan, Ramzam Shah Mohd Abu Bakar, 36, berkata, pernah ada peniaga di situ terserempak dengan pasangan berbogel sedang asyik melakukan hubungan seks di dalam surau berkenaan.

Menurutnya, keadaan itu sudah pun berlarutan sejak beberapa tahun lalu menyebabkan tiada sesiapa dalam kalangan pekerja mahu pun pengunjung yang naik ke sana.

“Bukan sahaja surau yang terbiar, malah Kebanyakan kemudahan yang disediakan sudah rosak, malah pengunjung yang datang ke sini juga semakin berkurangan.

“Jika dahulu, kompleks ini riuh-rendah dengan kehadiran pengunjung, tetapi, kini suram. Jika dahulu ramai yang menyewa kedai di sini, tetapi, kini hanya tinggal kira-kira tujuh sahaja yang kebanyakannya mengusahakan kedai jahit,” katanya.

Justeru, dia berharap pihak bertanggungjawab dapat memantau keadaan di surau itu bagi membendung gejala tidak sihat dari terus berlarutan.

Hs

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comments

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: