Gambar ‘Muslimat PAS’ Nampak Bayang Seluar Dalam


gambar dari bro.. manjungmari

hahaha..hahahaha… blogger UMporNO buat lawak bodoh lagi..

Entah gambaq siapa kenduri kawen dia pi cedok tak tau laa..mak menakan dia ka ,sapa ka ?..

nak kata mangkaq dia tu cikgu…cikgu apa tak tau laa aku..

gambar ni kalu orang umno tengok pun dia tak pecaya yang tu muslimat Pas…hahaha hahahaha

Tapi gambar atas tu ..kompom ‘muslimat Pas’ kena peluk dengan apek cina..hahaha hahahaha

KANTOI lagi juak juak blogger UMporNO ni.. hahaha hahahaha..nak buat cerita pun agak agak laa.

ini satu lagi kelumbung dia sama jugak cara ikat tudung dengan yang diatas tu..

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comments

  • malar  On October 11, 2011 at 4:42 pm

    Gambar pertama nmpk mcm di ‘edit’ je..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: