Laa..Halim Othman Suria FM Baru Nak Menikah!


ish ish ..ish…Aku tersalah anggap rupanya..

Aku duk ingat kot si halim ni dah beranak pinak pun..rupanya rupanya masih bujang trang tang tang..hahaha

Await hang buat lagu tu halim,kebiasaannya  kalu orang lain tang sebaya hang dah ada cucu pun..aku bukan perendah rendahkan hang halim..kerana aku percaya samada telaga atau perigi kat Mesia ni banyak beb..cer hangpa tengok akhbar tabloit dan majalah duk iklan..sikit punya banyak telaga ka duk ada! telaga yang ditutup yang terdedah dan tak kurang jugak yang suka ‘sedekah’ …hahaha

Hang macam ‘teruna arab’ laa ..kalu tunggu umo 50 baru nak kawen..hahaha

Apa pun aku doakan halim akan bertemu dengan jodoh yang bagos untuk beliau.

Temui bakal isteri,Halim Othman rancang nikah

Penyampai radio Suria FM, Halim Othman memberitahu akan menamatkan zaman bujangnya sebelum mencecah usia 50 tahun.

Halim yang baru menyambut ulang tahun kelahiran ke 47 tahun yang disambut pada 28 September lalu bagaimanapun tidak menolak kemungkinan akan berkahwin pada tahun hadapan.

Ditanya mengenai bakal isterinya itu, Halim berkata dia tidak mahu mendedahkan identiti wanita tersebut kerana takut perancangan untuk berkahwin tidak menjadi.

“Apa yang pasti saya akan mengakhiri zaman bujang sebelum usia mencecah 50 tahun.

“Bagi saya ia bukan sesuatu yang pelik kerana arwah ayah saya juga berkahwin ketika usia 50 tahun,” ujarnya.

Dalam perkembangan lain, Halim berkata dia semakin selesa mengendalikan pagi Breakfast @Suria bersama-sama Sharifah Shahira (Sheera) dan Zizi.

Baginya tumpuan mereka adalah bukan untuk mengejar kedudukan siapa paling hebat tetapi lebih kepada untuk memuaskan hati pendengar dengan menyediakan hiburan serta informasi berguna.

“Untuk saya untuk mengejar nama dalam bidang ini sudah berlalu kerana kini apa yang lebih penting adalah untuk memenuhi kehendak pendengar,” ujarnya.

mStar

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: