18SX: Video Sex Mat Sabu Yang Paling ‘Stim’


Apa ke bodohnya timbalan presiden Pas sekor ni asyik nak buat video sex aja..takde keje lain ke?

Kalu ye pun nak buat video lucah ke ape ke jadah pun, baik pi kat hollywood…income dijamin lumayan beb.

Kat Mesia ni berapa laa sangat boleh Masyuuuuk..hahaha..itu laa owang da cakap buat pilem pilem sex ni , anu nak kena bela kaw kaw sikit .kalu tidak DVD tu tak laku…hahaha…mat mat ketagih video sex tak mo beli katanya sebab penerbit dan pelakon tuuu 2X5 saja bangangnya…

Se lagi mat sabu ni nak main pompuan pun tak pandai..apa yang duk pilih pompuan yang dah nak ‘expired’ tu..carik laa yang bagos sikit..macam awek ni ka..ada laa boleh tengok ‘stim’ sikit…hahaha hahaha

hangpa tengok laa video sex yang tak boleh ‘stim’ tu

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: