Kenapa ‘Zip Seluar Abang Terbukak Tuu’


Cerita dari kawan kawan semasa berjumpa di aidil fitri baru baru ini

Assalamualaikum..

Adinda usop apa khabar?..Kawan lama aku bagi salam dan bertanya khabar…waalaikumsalam adinda baik dan sihat wal afiat .Kanda Joe @ Johar (bukan nama sebenar) ok ke?…OK jawab beliau.

Eh usop..Abang joe nak pegi Langkawi laa…jom laa ikut ,aku belanja , lama tak tak jumpak ngan nko rasa rindu dendam pulak..hehe

Abang nak datang dengan sapa? tak bawak akak rose sekali ke, hang jangan duk tinggalkan ‘ustazah pilihan’ tu sensorang pulak..bawak laa dia sekali.

Ok, nanti aku bawaklah ustazah aku tu…emmm cuti sekolah nanti aku cadang nak pegi makan angin kat Langkawi tu 2,3 ari…Nko tolong booking bilik laa yer..Ok bang..jawab usop.

Punya laa syok bersembang dengan abang Joe dan akak rose kerana kami cukup rapat macam saudara sendiri.Mengenai abang joe ni aku duk ingat dia dah Ok laa ni bila dia dah bernikah dengan seorang ustazah. Semoga abang joe akan menjadi seorang muslim sejati kerana seorang yang berpendidikan agama ada disisinya.Cerita lama tak payah laa nak dirungkaikan .

Dua hari dua malam bercuti di Langkawi memang sungguh gembira rasanya kerana dapat bergaul dengan kawan lama yang sememangnya sungguh baik dan dapat free pulak makan dan segalanya.

Nak dijadikan cerita , pada malam ketiga  abang joe pergi kat Pekan Kuah nak beli ubat katanya dan pulang ke biliknya pada pukul 12.30 tengah malam..sampai dibilik akak rose tanya beliau..Abang dah solat isyak ke? belom lagi lah..jawab abang joe..baru nak ambik wudu’ ni..

Selepas itu abang joe pun bersolatlah fardu isyak..

Selesai solat akak rose tanya abang joe …

Abang mabok lagi ke? Eh taklah mana ada abang mabok..abang dah berenti , lama dah pun..

Ye ke ?Kenape ..Zip seluar abang terbukak tu, dah tu solat pakai seluar pendek pulak!

KANTOI..duk ingat kot hang dah berenti dari minum air kencing setan, rupa rupanya dek kerana menatang tu harga murah di Langkawi kawan kita ni tak tahan godaan ..

Astaga…lakonan abang joe terkantoi lagi…eloklah jangan mai Langkawi jika masih kurang iman untuk menghadapi dugaaan …

Jangan laa tiru perangai pencacai seperti dibawah ni..

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: