Video Yang Membuat Blogger Umno Kudung Kepala


Ambik kau…padan muka ..

Nkorang sokong Najib pun dah jadi hampeh…hahaha

Mangkuk Cina tu dapat ‘anugerah khas’ pulak dari Najib..Kenapa jadi macam tu? gunakan akal memasing laa..Maki seranah blogger umno kepada alim ulama’ dan orang yang difitnah habis dengan berbagai tuduhan, kini semuanya kembali kepada tangan tangan yang menghayunkan keyboard itu.

Blogger umno dah ‘mengamuk’ sakan akibat video diatas..hahaha

Punyalah moncong Muhyiddin hangpa tengok sendirik laa kat atas tu..hahaha

Patut laa pun mamak madey tak jawab bila ada orang tanya..Betulkah Tun is the God Father untuk menjatuhkan najib..hahaha

1 lagi perkara menarik , kelmarin Ketua Wanita Umno Kedah mengamuk kerana pertempuran sesama AJK Bahagian di Kedah tiada jalan penyelesaian..hahaha

Konon nak ‘rampas’ Kedah…hahaha…Jangan lawan selak kain sudah laaa…Malu Woit…rakyat duk tengok kelaku hodoh hangpa tu..hahaha

Jumaat September 30, 2011
Wanita Umno Kedah Minta Bahagian Selesaikan Kemelut Dalaman

ALOR SETAR: Wanita Umno Kedah hari ini mengingatkan Umno bahagian di negeri itu agar menyelesaikan segera kemelut dalaman yang dikatakan berlaku jika tidak mahu dikecewakan lagi pada pilihan raya umum kelak.

Ketuanya Datuk Maznah Abdul Hamid berkata kemelut yang dihebohkan berlaku di beberapa bahagian, boleh menjadi beban kepada Barisan Nasional (BN) Kedah dalam usaha merampas kembali negeri itu.

Bernama

So what’s the next…hahaha

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: