Sekor Lagi Artis ‘Tayang Dada’ Putih Melepak


Fesyen Yasmin Hani kemban tak malu dimajlis resepsi Norman Memey.

Inilah fesyen separuh bogel namanya, berkemban ni sesuai untuk wanita masuk ke bilik air nak mandi.Jangan duk mandi bogel tau, malulah kat malaikat yang ada dikiri dan kanan tu.

Tahulah hang punya dada tu putih, at least tutuplah sikit..Buat apa nak duk tayang kat orang, orang lain pun ada dada lagi montok dan lebih putih dan gebu daripada hang tau dak.

Fesyen tayang dada macam ni aku rasalah Pak Menteri Rais anak Yatim gerenti tak marah punya…hahaha

Hangpa buat pi laa kerana PM tak akan laksanakan hukum berpakaian malahan lebih jauh lagi untuk menguatkuasakan perlaksanaan Hudud untuk orang islam di Malaysia ni.

Kalu hangpa buat show tak pakai baju langsung aku ingat pun tak pa kot…binawe

Aku pun nak tau jugak setakat mana kata pak menteri dan pak mufti kata akan mewujudkan garis panduan berpakaian artis!..Mungkin depa lupa dah kot…maalumlah sibuk dengan bermacam tugas laa kot..hehe

Gaji beribu riban sebulan gasak pi laa ..peduli apa dengan apa yang berlaku dalam masyarakat kan kan kan.

Mampoih pii laa artis ka sapa ka nak tayang payudara ka tak mau pakai baju ka,nak maki Nabi ka,depa punya pasal laa.Janji masuk opis aircond sejuk.

Peduli apa dengan masyarakat nak jadi apa pun…macam tuu laa kot yang duk ada laa ni..hahaha

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comments

  • ben ayu  On October 2, 2011 at 4:28 pm

    Antara orang yang memiliki kerangka kebebasan untuk buat apa sahaja perkara yang di luar batasan agama terdiri daripada kalangan artis. Artis boleh buat dan lakukan apa sahaja secara terbuka berbanding arang awam.

    Penampilan dan kehidupan sosial mereka seolah-olah dilindungi undang-undang. Kehidupan mereka lebi barat daripada mat salleh dan lebih menyesatkan daripada sesat.

  • mat toron  On October 2, 2011 at 6:17 pm

    bila kena toron……..kata jantan jahat………
    yg dok buka daun suruh orang main tak pa pulak nooooooo……
    kena toron baru tau,,,,,,,,

    • Saiful Zaree Johar  On October 3, 2011 at 8:25 am

      Mintak maap cakap laaa…bukan apa, berapa kerat sangat artis kita yang pelajarannya OK? Yang ok dan berilmu pun macam haram….

      • abu shahid  On October 3, 2011 at 10:33 am

        Terima kasih untuk komen komen anda semua..

        Boleh jugak anda komen disini menggunakan ID Facebook..

        Cuma Klik pada button Facebook yang sudah disediakan.

  • kamal  On October 4, 2011 at 11:26 pm

    1Malaysia ku…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: