Sekor Lagi Mamat Bangla Kurang Ajar Peluk Student Kolej


haram jadah punya mamat bangla..

senang senang nkorang datang carik makan kat sini buat perangai tak senonoh pulak..

kat negri nkorang ada berani buat centu ke…nak tengok betina pun payah kat negri nkorang tu…tapi dalam ramai punya jantan…pompuan jugak jadi PM kat tempat ko u…ambik kau

sib baik aku takde kat tempat kejadian tu….moh aku bagi penerajang tepat kat dada ko tu..bangsat punya pendatang

Mat Bangla didakwa cabul pelajar kolej

Seorang lelaki warga Bangladesh mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret di sini hari ini terhadap tuduhan mencabul seorang pelajar wanita kolej swasta, enam hari lepas.

Pekerja pasar raya, Md Kamruzaman Chansarif, 28, didakwa mencabul kehormatan dengan memeluk dan mencium pipi pelajar berusia 19 tahun itu.

Tertuduh didakwa melakukan kesalahan itu di hadapan lif Tingkat 5, Kolej Segi, No. 33-35, Jalan Hang Lekiu, Dang Wangi di sini kira-kira 12.30 tengah hari, 20 September lepas.

Md Kamruzaman yang tidak diwakili peguam didakwa mengikut Seksyen 354 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara sehingga 10 tahun atau denda atau sebat atau mana-mana dua hukuman berkenaan, jika sabit kesalahan.

Tertuduh tidak memohon kepada mahkamah untuk diikat jamin atas alasan tiada penjamin.

Majistret Siti Shakirah Mohtarudin menetapkan 31 Oktober untuk sebutan kes dan bagi membolehkan tertuduh melantik peguam.

Bernama

*p.s..gambar bangla diatas hanya hiasan

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comments

  • ajai  On September 30, 2011 at 4:37 pm

    as salam..
    admin, gambar tu sepatutnya di tandakan sekadar hiasan,
    takut nanti ada yang tersalah sangka..
    terima kasih.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: