18SX: Cerita Polis Nak Tengok Heroin Hindustan Bogel


ini bukan cerita lawak daa..

ini betul betul punya cerita..cobaaan…laaa bukan cobaaan..ini betul betul ..

dimana kejadian tu..cer habaq mai sat..di Penang laa bro..kan penang banyak pelancong dari india suka turun mari..nasik kandaq nasi tak kandaq pun banyak..semua bangsa aku tengok bukan suka duk ‘tibai’ nasik kandaq..hahaha

woit,ini bulan posa laa..sat malam nanti laa baru hang cerita pasai nasik kandaq..

Laa jadi cerita nasik kandaq pulak dah!

Ok aku bukak cerita pasai pak dan mak polisi nak tengok  heroin hindustan bogel baik punya duk ada… hahaha..hangpa baca laa pelan pelan kat bawah tu..siap aku kopipes dari malaysiakini..hahaha

Dakwa dibogelkan, ahli PSM serah memo ke Bukit Aman

Tiga anggota wanita Parti Sosialis Malaysia (PSM) membuat aduan rasmi kepada lembaga disiplin polis mengenai ‘layanan buruk, pencabulan kuasa dan ganguan seksual” ke atas mereka semasa ditahan Jun lalu.

G Packialetchumy , P Indra dan P Jody membuat aduan di ibu pejabat polis Bukit Aman, Kuala Lumpur, dengan diiringi beberapa pemimpin PSM hari ini.

Mereka menyerahkan memorandum empat halaman bersama tujuh laporanberhubung dakwaan salah laku polis.

Wanita berkenaan mendakwa mereka dipaksa berbogel dan menanggalkan pakaian mereka kepada baju lokap di hadapan dua anggota polis lelaki di kawasan terbuka di balai polis Kepala Batas di Pulau Pinang.

Ini, kata mereka berlaku pada malam 25 Jun, di mana 31 anggota PSM ditangkap semasa dalam program jelajah parti itu. Tiga belas daripada mereka adalah wanita.

“Sebaik saja tiba di lokap, kami bergilir dibawa ke lobi. Saya nampak ada 10 anggota wanita dan dua lelaki,” kata Packialetchumy yang mendakwa beliau kemudiannya diarahkan untuk menanggalkan bajunya.

Dakwanya lagi, dua anggota polis lelaki berkenaan yang berdiri kira-kira sejauh dua meter kemudiannya menjerit “Buka, kenapa tak buka?”.

NONE“Bila saya enggan buka, seorang anggota wanita mara ke depan dan tarik baju saya,” kata Pakialetchumy (kanan), 40, dengan berang.

Beliau kemudiannya berselindung di belakang anggota polis wanita lain dan menukar kepada pakaian lokap itu seperti yang diarahkan.

Dalam aduannya juga, Jodie, 51, mendakwa seorang anggota polis lelaki menyepak kakinya apabila pada mulanya dia enggan mematuhi arahan itu.

Indra, 53, pula mendakwa seorang anggota polis cuba melondehkan seluarnya.

Menurut ketiga-tiga mereka, nasib yang sama juga dialami tahanan wanita lain.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comments

  • Kl Pos  On August 18, 2011 at 9:19 am

    Salam NUR Ramadhan,

    PENA KUSISIP BLOG antara blogger hebat yg diperakui tlh mencetuskan persaingan sengit di dalam dunia media maya politik tanah air.

    Mohon JASA baik Tuan untuk link blog saya..

    JOURNEYMAN
    http://journeyisman.blogspot.com/

    KL POS Portal
    http://www.klpos.com/

    • abu shahid  On August 18, 2011 at 5:35 pm

      Waalaikum salam tuan KL POS,

      Boleh saja tuan, selamat berpuasa dan menyambut aidil fitri yang akan menjelang tiba.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: