Video Melayu Murtad: JAIS Berikan Pada Blog Umno Ke?


Puak puak khawarij UMporNO yang tak berani melaksanakan undeng undeng murtad bukan main sakan lagi pulun tayang video kononnya ramai dah Melayu murtad..

Betul ke melayu dalam video Jais/UMporNO tu dah murtad? siapa berani mengesahkan perkara ini..habaq mai sat.(JAIS kata masih dalam siasatan).

1..Dari mana Blog UMporNO dapat video itu? .Adakah JAIS yang memberikan video itu kepada blog UMporNO?

2..Siapa berikan video itu kepada blog UMporNO?

3..Kenapa video itu diedit sekerat sekerat sahaja, apesal tak tunjukkan keseluruhan episod kononnya di DUMC itu?

4..Konon ada satu mangkuk melayu lelaki membuat pengumuman beliau telah murtad,kenapa tunjukkan muka orang lain dan yang bercakap orang lain. (trick lama laa beb).

5..Video itu perlu diedit lagi untuk menunjukan bukti memang sorang perempuan yang dikatakan sebagai dalang sudah benar benar murtad..hahaha ( semalam nampak turut aurat elok pun untuk menghadiri ‘penyiasatan ‘ JAIS ,kalu orang keluar agama mahu ke pakai pakaian melayu muslim lagi)

6..Video asal ada pada siapa sekarang?

7..Kenapa Ketua Pengarah JAIS tidak tahu mengenai serbuan JAIS? dakwaan Blogger Tulang Besi.

http://www.malaysiawaves.com/2011/08/bagaimana-bahan-siasatan-jais-boleh.html

8..Paling jelas beberapa orang itu menghadiri jamuan dalam dewan bukan gereja seperti dakwaan blog UMporNO..(hang pi belajaq edit lagi,nampak sangat hang tampal dari filem lain) hahaha.

9..itu baru soalan muqaddimah jer…lain hari kita tambah lagi

Nota: maaflah video sendirik edit dan tak mendapat certified JAKIM nak bagi orang percaya aku tak tempek kat sini .

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comments

  • abdullah  On August 17, 2011 at 10:38 am

    Manusia sibuk jaga tepi kain orang lain sedang kain sendiri terkoyak kat punggung. hahahaha

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: