Bad news: Dua ekor Mamak Jadi ‘Patriot’ Halang BERSIH 2.0


Kah Kah Kah…KJ dan Hisham rau rau dah lepas ketepi..hahaha

2 ekoq mamak dah muncul nak jadi Patroit untuk halang Bersih 2.0…emmmm betui ke? hahaha…orang dulu dulu cakap mamak ni berlakon memang laa pandai bangat..hahaha

Sekor mamak yang buat buat kena ‘tumbuk’ kat bagan lalang dulu tu..dan sekor yang duk gila nak ganti tempat Pak Lah kat Parlimen Kepala Batas,penang..amboi mak..pandai hangpa berlakon nooooo

Ini kali musti KJ naik jeles kat mamak 2 ekor ni…hahaha

Himpunan patriot lawan Bersih 2.0 dilancar

Himpunan Patriot anjuran Pemuda Umno dan Kelab Putra 1Malaysia dilancarkan hari ini bagi mewakili suara orang ramai dalam menentang Himpunan Bersih 2.0 yang akan dianjurkan pada 9 Julai ini.

Pengerusi bersama himpunan itu, Datuk Abdul Azeez Rahim berkata pihak mereka akan bertindak sebagai badan bagi mewakili suara ‘majoriti senyap’ yang menurutnya pada perhimpunan haram yang sama pada tahun 2007, tiada medium untuk mereka menyampaikan tentangan.

“Oleh itu kami berasa terpanggil untuk bagi tahu pada (penganjur) perhimpunan haram ini supaya hentikan niat mereka kalau mereka tidak mahu berdepan dengan apa jua yang akan dilakukan generasi muda yang dikatakan tadi ‘majority senyap of rakyat Malaysia’,” katanya dipetik Bernama Online.

Justeru, beliau meminta agar penganjur Himpunan Bersih 2.0 supaya memilih cara yang lebih profesional bagi menyampaikan apa yang dihajat dalam memorandum mereka.

“Kami minta kalau betul mereka nak sampaikan memorandum itu, tak payah bawa sehingga 10,000 orang, saya minta mereka hantar empat ke lima orang pergi ke pejabat Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof (Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dan Istana serahkan memorandum itu, kerana pihak istana dan SPR sedia menerima,” katanya.

Sementara itu, ketua penyelaras Himpunan Patriot, Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican berkata, penganjur Himpunan Bersih 2.0 itu sebenarnya mempunyai niat jahat di sebalik perkara-perkara yang dibawa mereka di dalam memorandum.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comments

  • amatMok  On June 27, 2011 at 2:34 am

    Kalau orang UMNO kata mamat dua orang ni Melayu, saya tak tahu lah apa nak komen lagi.

  • Anonymous  On June 27, 2011 at 11:14 pm

    mungkin meLAYU nasik kandaq kot

  • Sazalee  On June 27, 2011 at 11:26 pm

    memang le majoriti snyp pun.bla kerajaan mnekan rakyat dia x brbunyi,tp bila rkyt melwan kerajaan dia le hero ny.

  • xxxtube  On June 30, 2011 at 2:14 pm

    Thanks for some great information reagrding this

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: