Syarat Sumpah 3 Umno,Kena Pakai Baju Kalis Peluru?


Ada syarat tambahan pulak dah..

Kalau puak umno nak bersumpah kena pakai baju kalis peluru..

Baju hangpa pi ambik tang mana pulak! Kalu tak pakai baju tu kira tak sah laa kot?..hahaha

PDRM tak bagi kot baju tu!..Takkan tak caya Polis duk escort 3 boroi tu?..hahaha confius

Sebelum tu, 3 ekoq boroi tu ada sembahyang jumaat dak? tang mana depa sembahyang jumaat tu? Tiba tiba masuk mai solat sunat sebelum angkat sumpah….kantoi

Bukan main lagi hangpa berlakon..buat pi lah tumpang boleh katakan..hahaha

tmi…Eskay buat sumpah laknat dengan pakaian kalis peluru

KUALA LUMPUR, 29 April — Ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay Abdullah melakukan sumpah laknat berhubung isu video seks — di Masjid Amru al-As, Bandar Baru Sentul sekitar 4 petang ini — selepas dibatalkan dua jam sebelum itu ekoran kekecohan.

“Datuk T” itu menyempurnakan niatnya dengan mengenakan baju kalis peluru kira-kira 4.15 petang.

Turut hadir dua lagi “Datuk T”, bekas ketua menteri Melaka Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan bekas bendahari agung Perkasa Datuk Shuib Lazim.

Dua rakannya itu juga memakai baju kalis peluru, dipercayai bimbang diserang ekoran kekecohan selepas solat Jumaat tadi.

Sebaik sahaja berada dalam ruang solat, ketiga-tiga “Datuk T” menunaikan solat sunat sebelum melakukan sumpah laknat.

Mereka yang turut memakai baju kalis peluru, dipercayai bimbang diserang penyokong Pakatan Rakyat yang turut berada dalam upacara itu tiba di Masjid Amru al-As pada pukul 4.10 petang sebelum meninggalkan masjid kira-kira 4.25 petang, sebaik sahaja upacara itu selesai.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comments

  • styleveil  On May 1, 2011 at 10:00 am

    mana kau tahu dia tak sembahyang?? tak mustahil dia sembahyang kat tampat lain sebab dia ni menjadi tumpuan lanun2 yang dah buat onar dan mencemarkan masjid..

    • abu shahid  On May 1, 2011 at 2:52 pm

      Ada aku kata depa tak sembahyang ke? kalu hang tau kat mana depa buat,habaq mai laa

      tukang fitnah tu bukan lanun ke? so, yang rogol gadis bawah umur tu bukan lanun laa.

  • abdul halim pakri  On May 1, 2011 at 10:33 am

    hai Fuad. dah masuk kancah politik jugak ker.. huu.. kawan teman ni. kita sebenarnya tak tahu banyak maner pun, hanya dari akhbar dan laman-laman sosial yang nntah sapaer-saper latar belakangnya. bio ler undang-undang dan allah yang mengadilinya.

    doakan agar negara kita aman dan selamat supaya masa depan anak cucu kita terpelihara. Fuad kat ner sekarang?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: