Azalina ‘Belasah’ Rahim Tambhy Chik Pulak


amboi mak ngah..potong sayoq nampak

dah lah hiris pun nipis nipis aja tu ..mak ngah

duk ingat kot bekas ketua puteri nak support rahim 3Tummy..rupa rupanya tolong tambah beban lagi..tahniah

eloklah pencacai umno berfikir macam azalina berfikir..jangan duk tambah dosa fitnah aja..


Dalam video seks orang kenal siapa Tan Sri Rahim (Thamby Chik),” kata Azalina.

Umno sedang menghadapi masalah dengan orang Melayu menyebabkan mereka tidak menyokong parti itu,, kata bekas Ketua Puteri Umno Datuk Seri Azalina Othman Said.

“Umno menghadapi masalah dalaman hingga orang benci kepada Umno.

“Banyak sabotaj dalam Umno, ” katanya di majlis dengfan Puteri Umno Selangor hari ini.

Beliau berkata, pegawai kerajan dari kementerian pengajian tinggi, jabatan pelajaran pejabat tanah tidak sokong kerajaan.

“Kita ada masalah imej Melayu. Kes SPRM, kes video seks Anwar (Datuk Seri  Anwar Ibrahim).

“Telah dimanipulasi hingga orang kata Umno yang buat.

“Dalam video seks orang kenal siapa Tan Sri Rahim (Thamby Chik),” tambahnya.

Azalina  berkata, Umno juga menghadapi masalah dengan pengundi  Melayu di bandar.

Katanya, profesional Melayu bandar tidak pedulikan Umno, sebaliknya mementingkan soal gaji dan keluarga mereka.

“Ada wakil rakyat kita (Melayu) yang orang menyampah, ada berjabat tangan tidak tengok muka,” katanya.

fmt

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comments

  • pemikirmelayu  On April 17, 2011 at 12:33 am

    Saya setuju dgn pendapat Datuk Azalina seperti kenyataan beliau. Tapi ni adalah perkara yang di perasan oleh pemimpin UMNO. Alhamdullilah, dengan tekanan dari pihak PR pemimpin2 UMNO sekarang ini telah banyak berubah dan kita harus beri peluang pada BN utk terus meneraju negara kerana kita tengok didalam pemilihan sebagai calon wakil rakyat BN Dato Najib sudah memahami kehendak rakyat calon yg macamana yg dikehendaki oleh rakyat dan saya juga suka pada cara Dato Azalina. Seorang yang tegas dan bekerja kuat tetapi kalau boleh bertudung saya rasa Datuk Azalina lebih kelihatan hebat dan berwibawa sebagai pemimpin melayu wanita yang berketerampilan.

  • Abu Ya  On April 20, 2011 at 8:33 am

    Hmmm… memang betul apa yg azalina cakap tu… tapi kenapa dia pun baru sekarang sedar..? masa dia dalam UMNO dulu dia pun tak sedar diri jugakkk.. bila dah kena reject baru nak cakap pandai…

Trackbacks

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: