HOT: Ummi Hafilda Kerja Kumpul Video Seks ke?


Kata Ummi Hafilda..  Bukan satu tetapi 18.
Itulah jumlah rakaman video seks yang didakwa membabitkan seorang pemimpin pembangkang.

Individu yang mendakwa demikian, Ummi Hafilda Ali berkata, apa yang didedahkan oleh seseorang dikenali sebagai ‘Datuk T’ kepada wartawan di Hotel Carcosa Seri Negara di ibu negara kelmarin, adalah satu daripada 18 rakaman itu.

“Bukan itu saja, sebenarnya ada lagi,” kata Ummi Hafilda, kemudian mengakui beliau tahu siapa dalang di sebalik pembikinan video berkenaan.

Menurutnya, dalam video itu, individu terbabit bukan sahaja melakukan hubungan seks dengan beberapa wanita termasuk pelacur, malahan juga lelaki.

“Sebenarnya, saya sudah tahu mengenai perkara ini 13 tahun dulu lagi,” katanya pada sidang media sejurus selepas permit ceramahnya yang dijadualkan di Dewan Orang Ramai Taman Wira Mergong, di sini, semalam dibatalkan pada saat akhir akibat bantahan Kerajaan Negeri.

sinar

Tu diaa aaiih..

Banyaknya ummi duk kumpul video seks..

Macam ni kalu SKMM dan Polis bolehlah tangkap ummi selepas tangkap Datuk T.

Lama laa jugak kira kira ummi duk simpan video tu..agak agak  berapa ribu keping dah yang di copy.

Ada sponsor kut?..Siapa pengarah ,editor ,jurugambar dan sebagainya tu?

Selama 13 tahun duk simpan benda tu..berapa ‘sen’ dia orang bayar?

Soalan cepu emas untuk ummi: ada pernah tid## tak dengan Datuk T tu?

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comments

  • simon  On March 23, 2011 at 11:32 pm

    pompuan apa ni..gila sek kut asik nak tengok org main ni…..
    hang ni sapa… dato.. datin… pompuan S**** nak rub bahu dgn org-org kenamaan….
    Tak maluke nak mengaku pernah simpan and tengok semua 18 episod ni… bertuah lah ibu/bapa/keturunan hang dapat anak pompuan macam ni…..ha..ha..ha..maju lah negara…

  • abu bakar abdullah  On March 29, 2011 at 12:13 pm

    Ummi ni boleh diketegorikan gila. Bukan gila biasa tapi gila tahap paling tinggi.

    Inilah dia penyakit skizopignia…. orang melayu panggil GILA BABI.

  • george  On March 30, 2011 at 3:50 pm

    Hey Ummiy, What until u die because ur ass will be burnt in yellow flame if u defame others who does not commit since. I cant wait to see ur ass burning!!!

Leave a Reply to george Cancel reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: