Video Gila Ibu Berzina dengan Anak Sendiri


Astaga..

apalah nak jadi dengan dunia sekarang, ini pengakuan siibu didepan publik!

macam tak ada apa apa kesalahan saja dalam pengakuan pasangan siibu an anak lelaki dia ni.

slamber jer dia kata ‘saya berzina dengan anak sendiri bukan dengan orang lain’…mampoih !

Nukilan Bro…malaysiandotcom.

About these ads
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comments

  • mat derus  On December 7, 2011 at 9:21 am

    ini bukan manusia lg tp syaitan yg sejahat2 syaitan…tiada ungkapan yg dpt dikatakan bg menggambarkan perbuatan teramat keji dan jijik dilakukan oleh dua beranak ini…apakah agama anutan dua ekor ini? Jika Islam, ia hanya Islam pd nama sahaja…inilah bila agama dipermainkan, agama tidak dipelajari dan dikuti serta diamalkan…jika bkn Islam, inilah contoh manusia yg moralnya tahap lebih rendah dari khinzir…lagi2 berlaku di indonesia, memang byk yg pelik2 di indonesia…wlu pun ulama masih ramai disana tp semuanya telah di lenyapkan oleh pemerintah yang sekular. Maka bertanggungjawablah golongan pemerintah, ulama2 yg membiarkan sehingga terjadinya perkara ini di hadapan Allah s.w.t akhirat nanti selain dari empunya diri itu juga. Fikirkanlah rakyat Malaysia, manakah yang engkau mahu? sekular atau aliran agama? mungkin perkara seperti ini akn terjadi juga di negara kita. Namun harus diingatkan, media massa pun sama2 gila kerana menyiarkan perkara keji dan jijik seperti ini…

  • zorro  On December 7, 2011 at 9:32 am

    sekiranya hukum hudud dilaksanakan dan 2 ekor ini dihukum, apakah kita akan kata hukuman yg dijatuhkan itu tidak menghormati hak asasi manusia? Apakah zalim hukum yang Allah s.w.t perintah supaya dilaksanakan di muka bumi yg menjadi hak milik mutlakNya? Hanya orang sengaja gilakan dirinya sahaja akn kata hukum hudud itu zalim dan tak sesuai pd zaman moden ini…bkn gila semulajadi tp sengaja gilakan diri seperti seorang ustaz penjilat porno dari terengganu…

  • malar  On December 9, 2011 at 1:31 am

    Mereka ini bebangsa indonesia dan beragama kristian..
    Apapun agama mereka, semua agama melarang penganut mereka berbuat seperti ini layaknya macam binatang..

  • Anonymous  On December 12, 2011 at 6:47 pm

    dengan sebutan alhamdulilah oleh sang ibu jelas ianya beragama islam

  • abdulhadi  On December 15, 2011 at 9:05 am

    orang islam tak buat macam tu. Cuma kebetulan indonesia tu sinonim dengan melayu/islam

  • aris hashim  On December 27, 2011 at 12:18 pm

    Selagi lama usia dunia ini,semakin ramai penghuninya dan sekaligus bertambah panjang sejarah tamadunnya,akn dapt dilihat tamadun malaikat dan syaitan berterusan mewrnai pnehidpan manusia dan lain2 mahluk yg sering jadi mangsa,iaitu trmasuk haiwan dn alam sekitar.warna malaikat dan syaitan akn bertrusan sehinggalh kiamat,yg perlu kita sedar ialah…tak akan berlaku semua seisi dunia ini akan jadi baik menepati syariah islam..kalu sume baik tkdalah cabaran penghidupan org2 soleh ulamak serta umarak,tkde pluanglh nak bnykan pahala,itulh keadilan Allah .cuma yg pnting ialah ulamak dn umarak mnjlankn prananya…perlu bkerja kuat dn mlaksanakn prncangan yg jitu bukan setakat mgkritik sja.krna tu sekolah brtmbah2,pngjian agama melimpah2,masa sy kecik dlu tkde skolah agama kat kg,tp skrang dmana2 ada,pranan umrak dh nampak dgn jmlah tempt pngajian dr prgkat rndh hgga univrsti dah terlalu bnyk,tp pngsian oleh guru2 n pnsyrah(ulamak) mstilh dprtgkatkn,brmula dari akhlak dn prasngka baik mereka,gunaknlah prasrana yg ada sebaiknya.mudah2an malaysia akn gmilng utk dihuni oleh org islam dn msyrakat yg brsama dgnnya.AMIN…

  • Anonymous  On May 14, 2013 at 2:35 pm

    entah apa yang ada dalam benak mereka,yang jelas itu sebagai gambaran rusaknya moral dan agama di dunia saat ini,semua itu bukan kesalahan mereka saja tapi kesalahan dari semua pemimpin baik pemimpin negara dan juga pemimpin agama karena semua pemimpin itu cuma memintingkan kepentingan merka sendiri,itulah sebagaian dari tanda-tanda kehancuran agama dan jadilah mereka manusia berbudi binatang

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: