Terkini: PM Setuju Letak Jawatan


PM dah setuju letak jawatan..takkan laa baru balik dari buat kerja haji beliau terus nak jawatan pulak!

Eh biar betul bro..

Mana hang dapat berita ni..ke hang saja nak buat cerita?

Laa..aku posting bukan sembarangan bro…ini bukan cobaan ,ini betul punya cerita laa..sumber dia pun jelas…tak dak ragu ragu punya,jangan was was duk pi baca..

Cer hangpa baca berita kat bawah tu…cerita betul apa…

PM setuju letak jawatan

ROM – Itali dilihat bakal berhadapan kecelaruan politik berpanjangan selepas Perdana Menteri Silvio Berlusconi berjanji akan meletak jawatan selepas gagal mendapat sokongan majoriti di Parlimen negara itu.

Menurut Berlusconi, beliau menjangka Presiden Itali, Giorgio Napolitano akan membubarkan Par­limen dan mengadakan pilihan raya lebih awal selepas perletakan jawa­tannya.

Namun parti pembangkang pula menggesa pembentukan kerajaan cam­puran kebangsaan dilakukan sekali gus menggambarkan kekacauan politik akan tercetus di negara itu jika tiada persefahaman dicapai.

Berlusconi berjanji akan berundur selepas Parlimen meluluskan bajet bagi membantu Itali menghindari krisis hutang negara itu.

Undian bajet itu mungkin dilakukan bulan ini dan mengakhiri pemerintahan Berlusconi, pemimpin penuh kontroversi yang juga seorang hartawan media.

Sh

About these ads
Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comments

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: